Uitbreiding directie Utrechts reclamebureau DDK

Ingeborg van Beek start als Cliënt Services Director

02 APRIL 2015, UTRECHT, 2 APRIL 2015
Ingeborg van Beek is toegetreden tot de directie van reclamebureau DDK uit Utrecht. Per 1 april is zij aan de slag gegaan als Cliënt Services Director. In haar nieuwe functie is Van Beek verantwoordelijk voor relatiebeheer en acquisitie en zal daarnaast de evenemententak van DDK verder uitbouwen. Eerder bekleedde zij deze functie ook bij Readershouse Hearst en werkte zij bij TBWA, Robin Good en Le Meridien Hotels & Resorts. De laatste acht jaar runde Van Beek in Amsterdam succesvol haar eigen PR-, event- en adviesbureau Shake the Tree. DDK is sinds de oprichting 2003 gegroeid naar 15 medewerkers en heeft klanten als de gemeente Utrecht, BMW, NRC Media, Cordaan, Xpert Clinic en Fendt.

“We zijn heel blij dat Ingeborg ons team komt versterken,” zegt Joris Daalhuisen, oprichter en mede-eigenaar van DDK. “De vraag naar Experience Marketing neemt toe. We ontwikkelen steeds meer creatieve concepten rondom events. Ingeborg heeft als conceptontwikkelaar en organisator al vele events op haar naam staan. Daarnaast heeft ze een enorm netwerk en brengt ze veel relevante ervaring en enthousiasme mee. Zij weet als geen ander hoe deze branche werkt.”

Ingeborg van Beek is sinds 2000 actief in de wereld van marketingcommunicatie en public relations. Na een carrière bij verschillende ondernemingen en reclamebureaus startte zij in 2007 creatief bureau Shake the Tree, waarmee zij een keur aan grote en kleine ondernemingen bediende met strategisch communicatie advies en eventmarketing. “Met Shake the Tree heb ik acht jaar lang prachtige creatieve events mogen ontwikkelen. Nu vond ik het tijd om mij aan te sluiten bij een full service reclamebureau, om klanten beter te kunnen ondersteunen bij het oplossen van hun communicatievraagstukken. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking zijn vruchten gaat afwerpen”, aldus Van Beek.

Over DDK
DDK is een ondernemend bureau van 15 enthousiaste, creatieve medewerkers die dagelijks effectieve en creatieve campagnes ontwikkelen voor klanten in diverse branches. DDK voorziet haar klanten van strategisch advies passende marketingstrategieën, innovatieve designs, PR en media-advies.

Ingeborg is te bereiken via Ingeborg@ddk.nl of 06 - 420 23 816.

"We zijn heel blij dat Ingeborg ons team komt versterken." Joris Daalhuisen, eigenaar DDK
"De vraag naar Experience Marketing neemt toe. We ontwikkelen steeds meer creatieve concepten rondom events. Ingeborg heeft als conceptontwikkelaar en organisator al vele events op haar naam staan. Daarnaast heeft ze een enorm netwerk en brengt ze veel relevante ervaring en enthousiasme mee. Zij weet als geen ander hoe deze branche werkt." Joris Daalhuisen, eigenaar DDK
"Met Shake the Tree heb ik acht jaar lang prachtige creatieve events mogen ontwikkelen. Nu vond ik het tijd om mij aan te sluiten bij een full service reclamebureau, om klanten beter te kunnen ondersteunen bij het oplossen van hun communicatievraagstukken. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking zijn vruchten gaat afwerpen." Ingeborg van Beek