Nh1816 Verzekeringen breidt samenwerking met A.A.S. uit

Caravans en campers in vakkundige handen

10 MAART 2015, BREDA
Nh1816 Verzekeringen is voor camper- en caravanherstel een samenwerking aangegaan met Allround Automotive Solutions, kortweg A.A.S.. Klanten van de verzekeraar kunnen voor reparaties aan hun caravan of camper terecht bij alle aangesloten schadehestelbedrijven van de landelijk opererende schadeherstelketen.

Voor autoschadeherstel, ruitherstel en ruitvervanging sloot Nh1816 Verzekeringen al in 2010 een contract met A.A.S.. Dit contract wordt nu uitgebreid met diensten op het gebied van camper- en caravanherstel.

Totaaloplossing
Door de nauwere samenwerking kan Nh1816 Verzekeringen haar verzekerden een totaaloplossing bieden voor al het schadewerk. Want naast auto en ruitschade, kan de klant van Nh1816 nu ook voor de caravan terecht bij dezelfde vertrouwde partij. Officieel kent A.A.S. sinds eind 2013 een caravanlabel maar vrijwel alle schadeherstellers hebben jarenlange ervaring met het herstel van caravans en campers. Een aantal jaren geleden is deze dienst geüniformeerd.

"Bij al onze caravanwandherstellers kom je hetzelfde concept tegen", vertelt A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink, “namelijk het HBC-systeem. Hiermee kunnen we de aluminiumplaten op campers, caravans en aanhangwagens vakkundig repareren, in de juiste kleur en structuur. Het resultaat is even goed als vervanging, de kosten zijn echter stukken lager omdat niet de gehele wand vervangen hoeft te worden. A.A.S. denkt graag mee met het verlagen van de schadelast door middel van alternatieve reparatiemethoden waardoor de kosten voor reparatie veelal lager zijn en het herstel kwalitatief vakkundiger. Al onze vestigingen beschikken over dezelfde equipment, vakkennis en hebben dezelfde certificeringen en hanteren dezelfde prijzen."

Over Nh1816 Verzekeringen
Al bijna 200 jaar lang verzekert Nh1816 Verzekeringen huis en haard. Zij is sinds 1816 gevestigd in het West-Friese Oudkarspel. Oorspronkelijk als een onderlinge brandwaarborg-maatschappij, maar tegenwoordig werkt zij landelijk als een zelfstandige, onafhankelijke en coöperatieve schade- en levensverzekeraar.

Nh1816 werkt uitsluitend samen met lokale verzekeringsadviseurs en met een omzet van € 220 miljoen en 140 medewerkers heeft zij zich ontwikkeld tot een middelgrote verzekeraar. Zij loopt voorop in de markt en heeft een reputatie opgebouwd als een maatschappij met een hoog service niveau. Begin januari werd Nh1816 voor het 9e jaar op rij door verzekerings-adviseurs verkozen tot 'Beste Schadeverzekeraar van Nederland'. Nh1816 kan dan ook gezien worden als de marktleider in de particuliere schadeverzekeringsmarkt.

Bezoek voor meer informatie over Nh1816 Verzekeringen www.nh1816.nl.

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijk netwerk van de betere servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”. Alle bij A.A.S aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor het hoogste klanttevredenheidscijfer en kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan een auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

"Bij al onze caravanwandherstellers kom je hetzelfde concept tegen, namelijk het HBC-systeem. Hiermee kunnen we de aluminiumplaten op campers, caravans en aanhangwagens vakkundig repareren, in de juiste kleur en structuur. Het resultaat is even goed als vervanging, de kosten zijn echter stukken lager omdat niet de gehele wand vervangen hoeft te worden. A.A.S. denkt graag mee met het verlagen van de schadelast door middel van alternatieve reparatiemethoden waardoor de kosten voor reparatie veelal lager zijn en het herstel kwalitatief vakkundiger. Al onze vestigingen beschikken over dezelfde equipment, vakkennis en hebben dezelfde certificeringen en hanteren dezelfde prijzen." A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink