DDK zoekt een front-end developer

30 JANUARI 2015, UTRECHT
Bij DDK, een full-service bureau voor marketing, communicatie, PR en media, zoeken we een front-end developer die meebouwt aan onze (actie)websites, applicaties en tools.

Over de organisatie
Onze klanten vinden de grote betrokkenheid kenmerkend voor de manier waarop wij met hen samenwerken. Helling 14 in Utrecht herbergt een creatieve werkplek waar altijd wel iets gebeurt. Er heerst hier een informele sfeer en de lijnen zijn kort. Een team van 15 professionals werkt aan vele uiteenlopende projecten voor klanten als BMW, Syntus, Xpert Clinic en Gemeente Utrecht. Voor hen maken we de mooiste, meest effectieve campagnes, zowel on- als offline. We bedenken o.a. applicaties, ontwikkelen actiewebsites en monitoren de media. We beheren alle tools zelf en adviseren klanten hoe ze het meeste rendement kunnen halen uit communicatiemiddelen.

Voor het bedenken en ontwikkelen van applicaties en actiewebsites is er een vacature voor een front-end developer. Met veel eigen inbreng, ideeën en realisatiekracht. Deze front-end developer zal onderdeel zijn van een team dat we momenteel vormen, samen met een back-end developer. Inbreng hiervoor is welkom.

Een unieke kans om je kennis over internet te delen met je collega’s en een webafdeling op te starten.

De functie
Je hebt gevorderde kennis van HTML en CSS, weet hoe een CMS (bij voorkeur Wordpress) geïmplementeerd moet worden en hebt basiskennis van Javascript. Je weet hoe de technische kant van e-mailmarketing werkt.

En verder …
… ben je professioneel, leergierig en ambitieus. Ben je in staat om snel en accuraat te structureren en te communiceren. Je bent ondernemend, flexibel en resultaatgericht genoeg om te werken in een snel veranderende organisatie en markt. Je kunt zelfstandig werken en begrijpt dat elke klant en elke klus maatwerk verlangen. Je kunt goed samenwerken met collega's en je komt zelf met oplossingen als je vindt dat iets beter kan. Je kunt je keuzes dan ook goed onderbouwen. Je bent positief ingesteld, ook als het druk is.

Interesse?
Stuur een motivatie met CV naar Charlotte van Zutphen (Charlotte@ddk.nl). Vragen? Neem contact met ons op via 030 - 2630 631.

NB: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld, evenals reacties van recruitment-organisaties.