VEB onthult de nominaties ‘Beveiligingsbedrijf van het Jaar 2015’

Zowel PBO’s als installatiebedrijven komen voor deze felbegeerde nominatie in aanmerking

29 JANUARI 2015, WOERDEN, 29 JANUARI 2015
De Vereniging Europese Beveiligingsbedrijven heeft de nominaties voor de titel ‘Beveiligingsbedrijf van het jaar 2015’ bekendgemaakt. Er zijn zowel installatiebedrijven als PBO’s, Particuliere BeveiligingsOrganisaties, genomineerd. In beide categorieën zal een bedrijf worden bekroond met de titel. Het is de eerste keer dat deze titel in de categorie PBO uitgereikt wordt.

“Alle genomineerde bedrijven zijn met recht genomineerd. Ze doen net dat stapje extra wat hun bedrijf boven de rest uit doet steken, zijn innovatief en werken klantgericht. Zulk initiatief moet beloond worden”, aldus Jan Kuipers, waarnemend voorzitter van de VEB.

De volgende PBO’s zijn genomineerd voor ‘Beveiligingsbedrijf van het jaar’:

• JBA Security BV, gevestigd te Den Dolder;
  • Schipper Security BV uit Veenendaal;
  • CQB Beveiliging BV uit Eindhoven.

De volgende installatiebedrijven zijn genomineerd voor ‘Beveiligingsbedrijf van het jaar’:

• Stigho Electro uit IJsselstein;
  • Peter Visser Techniek uit Wijk;
  • Van Klompenburg Hekwerk en Beveiliging uit Doornspijk.

De genomineerde PBO’s worden onder andere geselecteerd op sleutelregistratie, autopark beheer en de beveiliging van hun eigen pand. Bij de nominaties voor de installatiebedrijven wordt onder andere gekeken of de voorgestelde werkwijze op een correcte manier wordt uitgevoerd, er aandacht wordt besteed aan alle O.B.E.R.C/M maatregelen en of het bedrijf innovatief is.

De winnende bedrijven zullen bekend worden gemaakt op 19 maart tijdens de Algemene Leden Vergadering.

Over de VEB
Al sinds 6 augustus 1987 behartigt de Vereniging Europese Beveiligingsbedrijven (VEB) de belangen van haar leden in de breedste zin van het woord. Met ruim vijfhonderd leden is de VEB een belangrijke partner binnen de Nederlandse beveiligingssector. De missie van de VEB is om veiligheid in Nederland optimaal te waarborgen, onder meer door alle noodzakelijk te nemen maatregelen duidelijk op elkaar af te stemmen. Bij de VEB hebben zich diverse beveiligingsbedrijven met uiteenlopende disciplines aangesloten.

"Alle genomineerde bedrijven zijn met recht genomineerd. Ze doen net dat stapje extra wat hun bedrijf boven de rest uit doet steken, zijn innovatief en werken klantgericht. Zulk initiatief moet beloond worden." Jan Kuipers, waarnemend voorzitter van de VEB