NRC heeft voordeligste iPad in de markt

07 MEI 2012, ROTTERDAM
De prijs voor kwaliteitsnieuws met een iPad is nog nooit zo gunstig geweest. Vanaf € 21,95 per maand is een iPad te bemachtigen met daarbij twee jaar lang nrc.next. NRC Handelsblad met iPad begint bij € 26,95 per maand. De uitgever vervolgt hiermee de veelbesproken iPad-acties in 2010 en 2011. Nieuwe abonnees kunnen deze keer kiezen of zij een abonnement op nrc.next of NRC Handelsblad nemen. Zowel de iPad 2 als de Nieuwe iPad zijn beschikbaar. De laatste tegen 80 euro bijbetaling.

De vorige acties veroorzaakten een run op de populaire gadget. “Honderdduizenden geïnteresseerden wisten ons te vinden. Tienduizenden namen een abonnement op NRC Handelsblad of nrc.next met een iPad”, vertelt directeur uitgever Jan van der Marel. “Deze keer gaan we nog een stapje verder. De abonnee mag zelf kiezen of hij bij zijn iPad een puur digitaal abonnement neemt, of dat hij daarbij de zaterdagkrant wil ontvangen, of elke dag de krant er bij. Voor slechts € 21,95 per maand leest een nieuwe abonnee elke werkdag nrc.next met een eigen iPad.”

Bij vorige acties sloegen klanten en bloggers direct aan het rekenen. Deze keer heeft NRC de rekensom alvast gemaakt. Het voordeel verschilt per abonnementsvorm, maar bedraagt minimaal € 136,- en loopt op tot € 343,-. Op de actiewebsite www.nrc.nl/ipad staat het voordeel per abonnement.

Kijk voor meer informatie op www.nrc.nl/ipad.

Aanvullende informatie:

De iPad-actie geldt tot en met 31 december 2012, voor een iPad 2 met 16GB geheugen en WiFi. De abonnee kan zijn iPad upgraden of kiezen voor de Nieuwe iPad. Op www.nrc.nl/ipad staat meer informatie.

NRC Media is uitgever van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl. De oplage van NRC Handelsblad bedraagt gemiddeld 200.000 kranten en op zaterdag 300.000 exemplaren en bereikt 491.000 lezers. Nrc.next heeft een gemiddelde oplage van 83.000 exemplaren. De krant bereikt 316.000 lezers. De website nrc.nl heeft 3,6 miljoen unieke bezoekers per maand.

"Honderdduizenden geïnteresseerden wisten ons te vinden. Tienduizenden namen een abonnement op NRC Handelsblad of nrc.next met een iPad. Deze keer gaan we nog een stapje verder. De abonnee mag zelf kiezen of hij bij zijn iPad een puur digitaal abonnement neemt, of dat hij daarbij de zaterdagkrant wil ontvangen, of elke dag de krant er bij. Voor slechts € 21,95 per maand leest een nieuwe abonnee elke werkdag nrc.next met een eigen iPad." Directeur uitgever Jan van der Marel