NDC mediagroep voortaan direct bereikbaar voor mediabureaus en landelijke adverteerders

22 DECEMBER 2011, LEEUWARDEN, 22 DECEMBER 2011
Mediabureaus en landelijke adverteerders die de ruim twee miljoen consumenten in Noord-Nederland multimediaal willen bereiken, kunnen vanaf heden rechtstreeks contact opnemen met NDC mediagroep, zo is vandaag bekendgemaakt. Het gevolg van deze beslissing is dat NDC mediagroep in de loop van 2012 geen gebruik meer zal maken van de verkooporganisaties NRP en LMP.

NDC mediagroep bereikt met twee dagbladen, negenendertig lokale weekbladen, twee magazines, twee radiozenders en verschillende nieuws- en doelgroepsites 98% van Noord-Nederland. Om landelijke klanten optimaal te kunnen adviseren over passende crossmediale combinaties, kiest NDC mediagroep ervoor om zelf relaties met die klanten op te bouwen. In de visie van NDC mediagroep wordt direct contact en snel schakelen steeds belangrijker.

“Wie consumenten in Noord-Nederland wil bereiken, kan niet om ons heen”, stelt Hans Voorn, commercieel directeur van NDC mediagroep. “En dat geldt voor bereik, maar ook voor advies. We bieden een effectieve toevoeging in landelijke mediaproposities.”

Over NDC mediagroep

NDC mediagroep kent Noord-Nederland als geen ander, met titels die al sinds 1752 zijn verweven met dit gebied. NDC mediagroep is uitgever van een breed aanbod aan producten die specifiek zijn gericht op de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Flevoland. Met het crossmediale portfolio van NDC mediagroep heeft de adverteerder zowel kwalitatief als kwantitatief absoluut het hoogste bereik in genoemde provincies.

www.ndcmediagroep.nl

"Wie consumenten in Noord-Nederland wil bereiken, kan niet om ons heen." Hans Voorn - commercieel directeur van NDC mediagroep
"En dat geldt voor bereik, maar ook voor advies. We bieden een effectieve toevoeging in landelijke mediaproposities." Hans Voorn - commercieel directeur van NDC mediagroep