Nu óók een iPad 2 bij nrc.next

04 MEI 2011, ROTTERDAM
Op veler verzoek biedt NRC nu ook lezers die een 2-jarig abonnement op nrc.next nemen, voordelig een nieuwe iPad 2 aan. Eerder konden nieuwe abonnees van de middagkrant NRC Handelsblad al profiteren van een aantrekkelijke aanbieding voor een iPad 2.

“Sommige klanten willen de kwaliteit van NRC maar dan bondiger, brutaler én in de ochtend. Zij kiezen voor nrc.next. Voor die klanten hebben wij nu ook een iPad 2-abonnement ontwikkeld. Met € 35,95 per maand is dit abonnement zeer scherp geprijsd”, aldus uitgever Hans Nijenhuis.

Een vergelijkbare actie met nrc.next en de iPad 1 bleek vorig najaar een grote hype. Maar liefst dertienduizend nieuwe abonnees maakten gebruik van dit aanbod.

Destijds pakten veel klanten en bloggers direct hun rekenmachine om  hun voordeel te berekenen. Om hun dat werk te besparen, heeft NRC in dit geval alvast de rekensom gemaakt. Het abonnement op nrc.next met iPad 2 kost € 35,95 per maand. Dat is in totaal 862,80 euro voor de twee jaar die het abonnement duurt. Twee keer een compleet jaarabonnement zonder iPad 2 kost € 534,-. De nieuwste versie van de tabletcomputer van Apple kost daarom voor de nieuwe nrc.next abonnee € 328,80 in plaats van € 479,-  in de winkel. Ergo, een voordeel van € 150,20. Daarnaast levert dit abonnement nog extra voordeel op door de maandelijkse betaling.

Wie kiest voor dit 2-jarig abonnement met een iPad 2 ontvangt thuis van maandag tot en met vrijdag nrc.next en op zaterdag NRC Weekend. Bovendien is de digitale editie elke dag gratis te lezen op de meegeleverde iPad 2, die standaard is voorzien van 16GB geheugen en WiFi. Tegen bijbetaling zijn upgrades mogelijk. Geïnteresseerden kunnen meer informatie over deze aanbieding vinden op nrcnext.nl/ipad2. De iPad 2-aanbieding geldt tot en met 30 juni 2011.

NRC Media is uitgever van NRC Handelsblad, nrc.next en de websites nrc.nl en nrcnext.nl. De oplage van NRC Handelsblad bedraagt gemiddeld 200.000 kranten (op zaterdag 300.000 exemplaren) en bereikt 532.000 lezers. Nrc.next heeft een gemiddelde oplage van 80.000 exemplaren. De krant bereikt 320.000 lezers. De website nrc.nl heeft 4,5 miljoen unieke bezoekers per maand.