Voordelige iPad 2 bij abonnement op NRC

18 APRIL 2011, ROTTERDAM, 18 APRIL 2011
NRC Handelsblad levert een iPad 2 aan nieuwe klanten die een 2-jarig abonnement op het dagblad afsluiten. De krant verklaart hiermee in te gaan op de vele verzoeken van geïnteresseerden. Nieuwe abonnees besparen met de actie minimaal 192 euro op de nieuwe iPad 2 van Apple.

De actie eind vorig jaar waarbij krantenlezers een abonnement met iPad op nrc.next konden afsluiten, veroorzaakte een ware run op de populaire gadget. “We kregen rond de Kerst op onze website een half miljoen unieke bezoekers die op zoek waren naar het iPad-abonnement met nrc.next”, vertelt NRC-uitgever Hans Nijenhuis.

“Nu krijgen we voortdurend vragen om een abonnement met de iPad 2.” Daarom komt NRC Handelsblad nu met de actie ‘een iPad 2 bij 2 jaar NRC’. Daarbij is de kwaliteitskrant voorbereid op hetzelfde succes als de actie eind vorig jaar, waarbij ruim dertienduizend nieuwe abonnees zijn verwelkomd.

Destijds sloegen klanten en bloggers direct aan het rekenen. Om hun het werk te besparen, heeft NRC alvast de rekensom gemaakt. Het abonnement op NRC Handelsblad met iPad 2 kost 39,95 euro per maand. Dat is in totaal 958,80 euro voor de twee jaar die het abonnement duurt. Twee keer een compleet jaarabonnement zonder iPad 2 kost 672 euro. De nieuwste versie van de tabletcomputer van Apple kost daarom voor de nieuwe abonnee 286,80 euro in plaats van 479 euro in de winkel. Een besparing van 192 euro!

Dit abonnement kent nog het voordeel van maandelijkse betaling. Ga je uit van wat NRC Handelsblad normaal gesproken kost bij een maandabonnement, dan is een nieuwe iPad 2 nog maar 190,80 euro in plaats van 479 euro in de winkel. Een voordeel van maar liefst 288 euro.

NRC Handelsblad, dat sinds vorige maand verschijnt op compact formaat, wordt bij dit abonnement zes dagen per week thuisbezorgd en is elke dag gratis te lezen op de iPad 2. Kijk voor meer informatie op nrc.nl/ipad2.

De nieuwe iPad 2 is nog lichter, dunner en sneller. Ook op de iPad is NRC Handelsblad de scherpe kwaliteitskrant met diepgang en achtergronden.

Technische informatie:

De iPad 2-aanbieding geldt tot en met 30 juni 2011, voor een iPad 2 met 16GB geheugen en WiFi. Upgrades zijn mogelijk.

NRC Media is uitgever van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl. De oplage van NRC Handelsblad bedraagt gemiddeld 200.000 kranten en op zaterdag 300.000 exemplaren en bereikt 532.000 lezers. Nrc.next heeft een gemiddelde oplage van 80.000 exemplaren. De krant bereikt 320.000 lezers. De website nrc.nl heeft 4,5 miljoen unieke bezoekers per maand.

"“We kregen rond de Kerst op onze website een half miljoen unieke bezoekers die op zoek waren naar het iPad-abonnement met nrc.next” “Nu krijgen we voortdurend vragen om een abonnement met de iPad 2.” " Hans Nijenhuis, uitgever NRC