DZONE kiest voor DDK

27 JANUARI 2011, UTRECHT
DZONE kiest voor DDK Marketing- en communicatiebureau DDK uit Utrecht gaat vanaf februari 2011 de vormgeving en art direction verzorgen van DZONE, hèt vakblad voor graphic designers. Naast de papieren editie gaat DDK ook de ‘tablet’ edities voor iOS, Android en Windows-mobile devices voor haar rekening nemen.

Utrecht, 27 januari 2011

DZONE kiest voor DDK

Hans Frederiks, hoofdredacteur van DZONE, geeft aan blij te zijn met DDK. “De creativiteit en flexibiliteit van DDK zijn belangrijk in dit tijdsgewricht waarin de overgang van inkt-op-papier naar pixels-op-een-beeldscherm echt op gang komt. Wij zochten een bureau dat durft te experimenteren en te investeren in die digitale toekomst. Met DDK hebben we zo’n bureau gevonden”.

“Wij zijn er trots dat de keuze gevallen is op ons bureau”, aldus Joris Daalhuisen, directeur van DDK. “Dat hèt vakblad voor graphic designers kiest voor jouw bedrijf is een bevestiging van de kwaliteit en originaliteit van het werk van je vormgevers en art directors”.

DZONE-uitgever ThreePublishers heeft contacten met de industrie waardoor het tijdschrift vaak met technologie aan het werk kan die nog niet officieel verkrijgbaar is. Daardoor is het bijvoorbeeld mogelijk om in een vroeg stadium een iPad-versie te maken en straks ook een versie voor de Android- en Windows-tablets. ThreePublishers produceert, adviseert en ontwikkelt ook tablet-oplossingen voor kleinere uitgeverijen.

DDK (ddk.nl) is een full-service bureau voor marketing, communicatie, pr en media in Nederland en België. DDK werkt onder andere voor Auto Recycling B.V., Mercedes-Benz, NRC Media, Cordaan, Gemeente Leiden en RDC Datacentrum.

Tip:

De officiële iPad-editie van DZONE 133, het vakblad voor designers is nu beschikbaar in de AppStore. DZONE is het eerste Nederlandse tijdschrift dat voor de iPad publiceert met Adobe’s Digital Publishing Suite. Het digitale nummer kost 4,99 euro tegen 9,95 voor de papieren versie.