DDK reist mee met Syntus in ludieke campagne

Reizigers worden bedankt met feestelijke en muzikale busrit

24 MAART 2016, UTRECHT, NEDERLAND
Op woensdag 23 maart heeft Syntus, in samenwerking met DDK, een ludieke actie op touw gezet voor haar reizigers. Syntus wilde haar reizigers bedanken voor de hoge score die ze ontvingen bij de jaarlijkse OV-klantenbarometer. Verschillende bussen in Apeldoorn en Hengelo werden omgebouwd tot bedanktbus. De reizigers werden verrast met een feestelijk comité en muzikale begeleiding.

Op woensdag 23 maart heeft Syntus, in samenwerking met DDK, een ludieke actie op touw gezet voor haar reizigers. Syntus wilde haar reizigers bedanken voor de hoge score die ze ontvingen bij de jaarlijkse OV-klantenbarometer. Verschillende bussen in Apeldoorn en Hengelo werden omgebouwd tot bedanktbus. De reizigers werden verrast met een feestelijk comité, muzikale begeleiding en een heerlijk glaasje prosecco.

Naast deze feestelijkheden werden de passagiers tijdens de busrit persoonlijk bedankt en geattendeerd op de online bedankactie van Syntus waar onder andere een wellnessdag voor twee gewonnen kon worden. Als kers op de taart werden er ook nog gratis dagkaarten weggegeven voor een bus- of treinreis met Syntus.

De actie, die zorgde voor veel positieve reacties bij de reizigers, is niet onopgemerkt gebleven bij de lokale nieuwszenders. De beelden zijn terug te vinden in de bijgevoegde links.