Levenshaast: een rauw en krachtig verhaal over leven met een hersentumor

01 MAART 2016, UTRECHT, 1 MAART 2016
Ingeborg is zesendertig en staat midden in het leven. Ze heeft twee jonge kinderen, een eigen bedrijf en heel veel levensgeluk. Dan krijgt Ingeborg opeens een heftige epileptische aanval. De oorzaak slaat in als een bom: een grote hersentumor, vermoedelijk operabel, maar ongeneeslijk.

Hoewel Ingeborg heen en weer geslingerd wordt tussen emoties van verdriet, onzekerheid en angst, wordt in haar binnenste het vuur alleen maar aangewakkerd. Haar leven moet opeens haarscherp in kaart gebracht worden. Heb ik ergens spijt van? Verlang ik nog ergens naar? Is mijn relatie nog bijzonder genoeg?

In Levenshaast vertelt Ingeborg haar kwetsbare en authentieke verhaal over leven met een tikkende tijdbom in je hoofd. Over haar verdriet en haar optimisme en haar rotsvaste geloof in de kracht van het nu.

Ingeborg van Beek (1976) studeerde Hoge Hotelschool en liep stage in Parijs, Brussel en Koeweit, waarna zij haar carrière startte in de wereld van marketing, communicatie en pr. In 2007 startte ze haar eigen adviesbureau Shake The Tree. Daarnaast is Ingeborg ambassadeur voor de stichting Stop Hersentumoren en schrijft ze voor De Telegraaf over haar ziekte. Ingeborg woont met haar vriend en hun twee kinderen in Amsterdam.