Autoschade Drenth in Amstelveen sluit zich aan bij A.A.S.

Allround Automotive Solutions breidt netwerk weer verder uit

14 JANUARI 2016, BREDA, 14 JANUARI 2016
Sinds 1 januari is de Bangroep, genoemd naar de straat waar de Amsterdamse Bangarage in 1947 van start ging, toegevoegd aan het netwerk van Allround Automotive Solutions (A.A.S.). De Bangroep bestrijkt groot Amsterdam met een viertal Volvo-dealervestigingen, een leasemaatschappij (Banlease) en een schadeherstelbedrijf (Autoschade Drenth). In deze regio kon A.A.S. versterking van het netwerk gebruiken en die is nu gevonden. “Net als Volvo Bangarage hebben wij klanttevredenheid erg hoog in het vaandel staan”, zegt A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink. “Daarnaast is de aanvulling met het Volvo Merk Erkend (VES) herstel voor onze keten uiteraard van grote waarde. Reden genoeg om verheugd te zijn met onze samenwerking”, aldus Spenkelink.

“Autoschade Drenth is een modern autoschadeherstelbedrijf met de nieuwste apparatuur en een warm hart voor alle klanten”, omschrijft Theo Mulder, algemeen directeur van de Bangroep, zijn bedrijf kort en krachtig. “In geval van schade kunnen klanten hun auto ook inleveren bij één van onze Volvo dealervestigingen. Wij regelen het vervoer naar Amstelveen en leveren de auto na het herstellen van de schade, spic en span weer terug bij de klant. Die service wordt hoog gewaardeerd.”

“De Bangroep is een bekend en ambitieus bedrijf dat ons netwerk niet alleen versterkt door de geografische ligging, maar ook door hun klantgedreven visie”, vult Nicole Spenkelink aan. “Het potentieel in Amsterdam is zo groot dat wij gaan kijken naar mogelijkheden om nog dichterbij onze klanten te komen, zonder daarvoor nieuwe schadebedrijven te openen. In onze visie 2020 is het marktpotentieel absoluut leidend. Wij zoeken per werkgebied, in dit geval Amsterdam, naar de meest optimale invulling om zo een toekomstbestendige coöperatie te blijven. Met de aansluiting van de Bangroep zijn we weer een stapje dichter bij dat doel”, aldus Spenkelink.

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijke coöperatie met circa zeventig servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”.

Alle bij A.A.S. aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor het hoogste klanttevredenheidscijfer en kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

"Net als Volvo Bangarage hebben wij klanttevredenheid erg hoog in het vaandel staan." A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink
"Daarnaast is de aanvulling met het Volvo Merk Erkend (VES) herstel voor onze keten uiteraard van grote waarde. Reden genoeg om verheugd te zijn met onze samenwerking." A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink
"Autoschade Drenth is een modern autoschadeherstelbedrijf met de nieuwste apparatuur en een warm hart voor alle klanten." Algemeen directeur van de Bangarage Theo Mulder
"In geval van schade kunnen klanten hun auto ook inleveren bij één van onze Volvo dealervestigingen. Wij regelen het vervoer naar Amstelveen en leveren de auto na het herstellen van de schade, spic en span weer terug bij de klant. Die service wordt hoog gewaardeerd." Algemeen directeur van de Bangarage Theo Mulder