A.A.S. Dubbeldam Schade kiest optimale mix van schadeconcepten

Uitbreiding met nieuwe vestigingen in Papendrecht en Dordrecht

14 DECEMBER 2015, BREDA, 14 DECEMBER 2015
Op 1 januari 2016 wordt de autoschadehersteltak van de Dubbeldam Groep officieel uitgebreid met een tweetal nieuwe vestigingen, in Papendrecht en in Dordrecht, naast de bestaande autoschadeherstelvestiging in Hardinxveld-Giessendam. Daarmee wordt het verzorgingsgebied van Dubbeldam voor autoschade vergroot en dat is nodig om een optimale mix van schadeconcepten aan te kunnen bieden, afgestemd op het marktpotentieel aldaar. Eigenaar Raymond Dubbeldam: “De overname van ‘Le Kluse’ in Dordrecht en ‘Van Wijngaarden’ in Papendrecht maakt de invulling van deze visie mogelijk. Vanaf het nieuwe jaar gaan alle drie de bedrijven onder één naam verder: A.A.S. Dubbeldam Schade.”

Schadebedrijf van de toekomst
“De bedrijfsculturen van alle drie de bedrijven sluiten naadloos op elkaar aan”, vervolgt Dubbeldam. ”Elk bedrijf heeft ook een eigen, mooie geschiedenis en betrokken medewerkers. Door het samenvoegen kunnen we zaken slim combineren in onze werkplaatsen en onze vakmensen optimaal inzetten. De mix van cosmetisch en complex schadeherstel, gecombineerd met een aantal merkerkenningen gaat ervoor zorgen dat we met dit business model een gezond rendement kunnen behalen. Daardoor ontstaat er voldoende ruimte voor investeringen in het optimaliseren van processen en in innovatie. We willen excellente service kunnen blijven bieden. Dit onderscheidend vermogen zorgt ervoor dat we klaar zijn voor de toekomst”, aldus eigenaar Raymond Dubbeldam.

Aansluiting bij A.A.S.
Ook voor zijn nieuwe vestigingen, kiest Dubbeldam voor de aansluiting bij de schadeherstelketen A.A.S. Nicole Spenkelink, directeur A.A.S.: “De uitbreiding past perfect in onze visie 2020 waarbij leden zelf het verzorgingsgebied invullen afgestemd op het marktpotentieel van het gebied.” Dubbeldam vult aan: “A.A.S. blijft het ondernemerschap van de leden voorop stellen en dat blijft voor ons randvoorwaarde nummer één.”

Totaalaanbod
Met de overname van ‘Van Wijngaarden’ wordt ook een bergingsbedrijf toegevoegd aan de dienstverlening van Dubbeldam Schade die naast de autoschadeherstelbedrijven ook een tweetal vestigingen heeft waar schade aan truck, bus en zwaar materieel wordt hersteld. Het bergingsbedrijf zal ook worden ingezet in het optimaal bedienen van klanten van de autoschadebedrijven en zal natuurlijk de bergingswerkzaamheden voor verschillende opdrachtgevers voortzetten evenals het transport van auto’s voor diverse zakelijke partijen.

Over Dubbeldamgroep
De Dubbeldam Groep is een vooruitstrevende groep van bedrijven die actief zijn in de schadeherstelbranche en in de maakindustrie. Opgericht in 1966 door Chris Dubbeldam en sinds 1998 onder leiding van zoon Raymond Dubbeldam. Om succesvol te blijven, heeft de groep continu aandacht voor innovatie, kwaliteit en creativiteit. Zo speelt men in op kansen en ontwikkelingen zowel binnen als buiten het vakgebied om daarmee groei en rendement op lange termijn te realiseren. Binnen de groep zijn 150 medewerkers werkzaam.

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijke coöperatie met 72 servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”.

Alle bij A.A.S. aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor het hoogste klanttevredenheidscijfer en kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

"De overname van ‘Le Kluse’ in Dordrecht en ‘Van Wijngaarden’ in Papendrecht maakt de invulling van deze visie mogelijk. Vanaf het nieuwe jaar gaan alle drie de bedrijven onder één naam verder: A.A.S. Dubbeldam Schade." Eigenaar Raymond Dubbeldam
"De bedrijfsculturen van alle drie de bedrijven sluiten naadloos op elkaar aan." Eigenaar Raymond Dubbeldam
"Elk bedrijf heeft ook een eigen, mooie geschiedenis en betrokken medewerkers. Door het samenvoegen kunnen we zaken slim combineren in onze werkplaatsen en onze vakmensen optimaal inzetten. De mix van cosmetisch en complex schadeherstel, gecombineerd met een aantal merkerkenningen gaat ervoor zorgen dat we met dit business model een gezond rendement kunnen behalen. Daardoor ontstaat er voldoende ruimte voor investeringen in het optimaliseren van processen en in innovatie. We willen excellente service kunnen blijven bieden. Dit onderscheidend vermogen zorgt ervoor dat we klaar zijn voor de toekomst." Eigenaar Raymond Dubbeldam
"De uitbreiding past perfect in onze visie 2020 waarbij leden zelf het verzorgingsgebied invullen afgestemd op het marktpotentieel van het gebied." Nicole Spenkelink, directeur A.A.S.
"A.A.S. blijft het ondernemerschap van de leden voorop stellen en dat blijft voor ons randvoorwaarde nummer één." Eigenaar Raymond Dubbeldam