Schadeherstelketen A.A.S. zet in op online marketing en social media

Nieuwe website aas-schadeherstel.nl wordt vandaag gelanceerd

19 NOVEMBER 2015, BREDA, 19 NOVEMBER 2015
Vandaag zet Allround Automotive Solutions (A.A.S.) haar grondig vernieuwde website ‘live’. De site vormt de ruggengraat van het communicatieplatform dat A.A.S. momenteel ontwikkelt. Via dat platform worden relaties beter geïnformeerd en is het ook gemakkelijker voor hen om in contact te komen met A.A.S. Geïnteresseerden worden via blogs, foto’s, nieuwsberichten en de nieuwe online nieuwsbrief op de hoogte gehouden. Ook de koppeling met Facebook, Twitter en LinkedIn geeft nieuwe mogelijkheden om A.A.S. te volgen en om direct feedback te geven of vragen te stellen. Daarnaast presenteren ook alle bij de coöperatie aangesloten schadeherstelbedrijven zich op een eigen pagina.

“Mooier, gebruiksvriendelijker en overzichtelijker”, noemt A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink de nieuwe website. “Hiermee willen we een nieuwe richting inslaan op het gebied van online marketing. Natuurlijk willen we zo transparant mogelijk zijn over onze coöperatie, onze ondernemende leden en onze klantgerichte manier van werken. Maar de opzet van deze site is vooral gericht op klanten en toekomstige klanten. Voor hen moet de site een logische aanvulling zijn op onze andere vormen van contact. Daarom heeft bij de ontwikkeling van de site de customer journey voorop gestaan.”

In de blogs die op de site verschijnen, worden experts van binnen en buiten de organisatie aan het woord gelaten over uiteenlopende, maar altijd aan schadeherstel gerelateerde onderwerpen. “We willen kwalitatief hoogwaardige en unieke content”, aldus Spenkelink. “De blogs moeten echter wel zodanig geschreven zijn dat bezoekers ze ook graag lezen, dus mogen ze naast interessant ook best grappig zijn.”

“We zijn heel trots op het resultaat van al onze inspanningen, maar dat betekent niet dat we nu stoppen met dit project”, zegt Spenkelink. “De komende tijd zullen er steeds aanpassingen en vernieuwingen plaatsvinden om de site te verbeteren. We nodigen daarom iedereen van harte uit om een kijkje te komen nemen op www.aas-schadeherstel.nl.”

Over A.A.S.

Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijke coöperatie met circa zeventig servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”.

Alle bij A.A.S. aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor het hoogste klanttevredenheidscijfer en kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

"Mooier, gebruiksvriendelijker en overzichtelijker." A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink
"Hiermee willen we een nieuwe richting inslaan op het gebied van online marketing. Natuurlijk hebben we veel te vertellen over onze coöperatie, onze ondernemende leden en onze klantgerichte manier van werken. Maar de opzet van deze site is vooral gericht op klanten en toekomstige klanten. Voor hen moet de site een logische aanvulling zijn op onze andere vormen van contact. Daarom heeft bij de ontwikkeling van de site de customer journey voorop gestaan." A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink
"We zijn heel trots op het resultaat van al onze inspanningen, maar dat betekent niet dat we nu stoppen met dit project”, zegt Spenkelink. “De komende tijd zullen er steeds aanpassingen en vernieuwingen plaatsvinden om de site te verbeteren. We nodigen iedereen van harte uit om een kijkje te komen nemen op www.aas-schadeherstel.nl." A.A.S.-directeur Nicole Spenkelink