Hermans & Schuttevaer Notarissen N.V. betrekt ‘Rijnlandhuis’

Verhuizing naar locatie pal tegenover NS station Vaartsche Rijn

10 NOVEMBER 2015, UTRECHT, 10 NOVEMBER 2015
Het Utrechtse notariskantoor Hermans & Schuttevaer Notarissen gaat medio 2016 haar vestiging op de Maliebaan verruilen voor het ‘Rijnlandhuis’. Dit markante monumentale pand van architect Albert Kool ligt op de hoek van de Jutfaseweg en de Vondellaan, pal tegenover het nieuwe NS Station Vaartsche Rijn. “Deze verhuizing is het resultaat van een zoektocht naar een goed bereikbare, unieke locatie in een dynamische omgeving,” stelt Jean-Paul Bolhaar, managing partner van Hermans & Schuttevaer Notarissen.

Het in Utrecht gevestigde Hermans & Schuttevaer Notarissen is een van de grotere zelfstandige notariskantoren in Nederland. Het kantoor heeft een uitgebreide adviespraktijk voor particulieren en ondernemers, nationaal en internationaal. Daarnaast levert Hermans & Schuttevaer Notarissen ook online notariële diensten voor standaard situaties, via haar eigen website. Bolhaar: “Met deze dienstverlening spelen we in op de stijgende vraag van consumenten naar efficiënte manieren om gebruik te maken van de kennis en jarenlange ervaring van kwaliteitsnotarissen. Wij zien onze online service als de toekomst.”

Hermans & Schuttevaer Notarissen heeft bewust voor deze nieuwe locatie aan de Jutfaseweg 1 gekozen. “Het is een prachtig pand in de stijl van Berlage dat volledig voor ons beschikbaar is. En deze locatie is goed bereikbaar. Hier kunnen we onze cliënten nog beter van dienst zijn,” zegt Bolhaar. “Maar ook de omgeving speelde een belangrijke rol bij onze keuze: de omgeving rondom NS Station Vaartsche Rijn is in opkomst. Er vinden hier volop ontwikkelingen plaats en er vestigen zich steeds meer innovatieve bedrijven. Wij lopen graag voorop en omarmen innovaties. Daarom voelen wij ons hier thuis.”

Over Hermans & Schuttevaer Notarissen
Hermans & Schuttevaer Notarissen is een van de grotere zelfstandige notariskantoren uit Nederland. Het kantoor bestaat in 2016 25 jaar en heeft in die tijd een uitgebreide adviespraktijk opgebouwd, voor particulieren en ondernemers, op het gebied van familierecht, estate planning en mediation, vastgoed (nieuwbouw, bestaande bouw en commercieel vastgoed) en ondernemingsrecht (profit en non-profit). Het cliëntenbestand varieert van particulieren en MKB tot grote nationaal en internationaal opererende ondernemingen. Naast haar grote adviespraktijk op elk notarieel gebied, levert Hermans & Schuttevaer Notarissen ook online notariële diensten voor standaard situaties via haar eigen website.

"Deze verhuizing is het resultaat van een zoektocht naar een goed bereikbare, unieke locatie in een dynamische omgeving." Jean-Paul Bolhaar, managing partner Hermans & Schuttevaer Notarissen
"Met deze dienstverlening spelen we in op de stijgende vraag van consumenten naar efficiënte manieren om gebruik te maken van de kennis en jarenlange ervaring van kwaliteitsnotarissen. Wij zien onze online service als de toekomst." Jean-Paul Bolhaar, managing partner Hermans & Schuttevaer Notarissen