A.A.S. opent flagship store in Forepark Den Haag

01 SEPTEMBER 2015, BREDA, 1 SEPTEMBER 2015
Vandaag gaan in Den Haag de deuren open van A.A.S. Schadeherstel Forepark, het eerste schadeherstelbedrijf waarin de coöperatie A.A.S. zelf participeert samen met twee A.A.S. ondernemers. Nicole Spenkelink, directeur van Allround Automotive Solutions (A.A.S.): “In onze visie ‘A.A.S. 2020’ zijn diverse groeiscenario’s gedefinieerd. Participatie tussen onze leden en de coöperatie is een van de mogelijke scenario’s. Op deze wijze kunnen we belangrijke marktgebieden optimaal invullen door het bundelen van krachten.”

De samenwerking met de twee A.A.S.-leden past naadloos bij het coöperatieve gedachtengoed van de schadeherstelketen. Ook verzekeringsmaatschappijen denken mee met dit concept. Spenkelink: “Wij geloven sterk in klantenparticipatie. Het feit dat onze klanten spontaan ‘ja’ hebben gezegd toen we ze vroegen te helpen om het concept neer te zetten, vinden wij een enorme eer. We hebben inmiddels een brainstormsessie georganiseerd met diverse ondernemers over inrichting en klantbeleving. De uitkomsten daarvan gaan ervoor zorgen dat in Den Haag een schadeherstelbedrijf komt te staan waar het net even iets anders gaat dan elders. Deze vestiging gaat ook de functie vervullen van proeftuin. Hier laten wij zien hoe we onze ambities op het gebied van klantgedrevenheid op een nieuwe, innovatieve manier kunnen invullen en gaan we hier bijvoorbeeld technische innovaties en marketingconcepten testen.”

Groeiscenario’s
Schadehersteller Marinus de Vries van A.A.S. Bos Zoetermeer, een van de partners waarmee A.A.S. in dit project samenwerkt, is ook enthousiast: “We kunnen hier beginnen met een wit vel papier en het ideale bedrijf naar de toekomst creëren zonder historische belemmeringen, zoals overgekwalificeerd personeel en te hoge kostenstructuur. Tel daarbij de unieke combinatie van coöperatie en ondernemerschap op en je begrijpt waarom wij ‘ja’ hebben gezegd tegen deze kans.” Of er meer flagship stores gaan ontstaan in de nabije toekomst zegt Spenkelink het volgende: “De Nederlandse markt hebben we ingedeeld in regionale marktsegmenten, die wij werkgebieden noemen. Per werkgebied wordt gekeken naar de markt en op basis daarvan worden verschillende scenario’s geformuleerd. Of daar nog een flagship store inpast, kunnen we nu nog niet aangeven. We bekijken dat van geval tot geval, alles is mogelijk. De coöperatie neemt daarin een actieve rol. Het is onze verantwoordelijkheid om de toekomst van onze keten te waarborgen. Dat kan door actief te participeren, maar ook door het samenbrengen van partijen om de noodzakelijke consolidatie in de markt op gang te brengen.”

A.A.S. Schadeherstel Forepark gaat vanaf vandaag in bedrijf maar de officiële opening vindt op vrijdag 2 oktober plaats. Een dag later, zaterdag 3 oktober, is iedereen welkom op de open dag. Het adres is:

A.A.S. Schadeherstel Forepark Den Haag
Weser 8
2491DE Den Haag

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijk netwerk van 72 servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”.

Alle bij A.A.S aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor het hoogste klanttevredenheidscijfer en kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan een auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

"In onze visie ‘A.A.S. 2020’ zijn diverse groeiscenario’s gedefinieerd. Participatie tussen onze leden en de coöperatie is een van de mogelijke scenario’s. Op deze wijze kunnen we belangrijke marktgebieden optimaal invullen door het bundelen van krachten." Nicole Spenkelink, directeur van Allround Automotive Solutions (A.A.S.)
"Wij geloven sterk in klantenparticipatie. Het feit dat onze klanten spontaan ‘ja’ hebben gezegd toen we ze vroegen te helpen om het concept neer te zetten, vinden wij een enorme eer. We hebben inmiddels een brainstormsessie georganiseerd met diverse ondernemers over inrichting en klantbeleving. De uitkomsten daarvan gaan ervoor zorgen dat in Den Haag een schadeherstelbedrijf komt te staan waar het net even iets anders gaat dan elders. Deze vestiging gaat ook de functie vervullen van proeftuin. Hier laten wij zien hoe we onze ambities op het gebied van klantgedrevenheid op een nieuwe, innovatieve manier kunnen invullen en gaan we hier bijvoorbeeld technische innovaties en marketingconcepten testen." Nicole Spenkelink, directeur van Allround Automotive Solutions (A.A.S.)
"We kunnen hier beginnen met een wit vel papier en het ideale bedrijf naar de toekomst creëren zonder historische belemmeringen, zoals overgekwalificeerd personeel en te hoge kostenstructuur. Tel daarbij de unieke combinatie van coöperatie en ondernemerschap op en je begrijpt waarom wij ‘ja’ hebben gezegd tegen deze kans." Schadehersteller Marinus de Vries van A.A.S. Bos Zoetermeer
"De Nederlandse markt hebben we ingedeeld in regionale marktsegmenten, die wij werkgebieden noemen. Per werkgebied wordt gekeken naar de markt en op basis daarvan worden verschillende scenario’s geformuleerd. Of daar nog een flagship store inpast, kunnen we nu nog niet aangeven. We bekijken dat van geval tot geval, alles is mogelijk. De coöperatie neemt daarin een actieve rol. Het is onze verantwoordelijkheid om de toekomst van onze keten te waarborgen. Dat kan door actief te participeren, maar ook door het samenbrengen van partijen om de noodzakelijke consolidatie in de markt op gang te brengen." Nicole Spenkelink, directeur van Allround Automotive Solutions (A.A.S.)