Utrecht, maart 2015 | Gepubliceerd op: 26 maart 2015
#stage? Per direct zoeken we enthousiaste studenten die bij ons komen afstuderen/meelopen. Check: http://pr.co/p/002463
Bij DDK zijn we op zoek naar een stagiair Communicatie/Eventmanagement voor een periode van (minimaal) 3 maanden (aantal dagen in overleg). Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit het bedenken, ontwikkelen en opzetten van communicatie-acties, het organiseren van events en het ondersteunen bij projectmanagement voor verschillende klanten.

Weet jij van aanpakken en ben je niet verlegen? Kom dan de collega’s van Communicatie ondersteunen en draai mee met een enthousiast communicatiebureau! Samen stellen we je opdracht samen, er zijn altijd projecten die opgepakt kunnen worden. Uiteraard mede op basis van je voorkeur.

DDK
DDK is een full-service bureau voor marketing, communicatie, PR en media. Met grote betrokkenheid werken we samen met onze klanten aan vele uiteenlopende projecten. We kennen intern een informele sfeer en korte lijnen. We zijn flexibel, en werken met een team van 15 enthousiaste collega’s voor klanten als NRC Media, Syntus, Gemeente Utrecht en Normalehuur.nl. De Helling is een creatieve plek waar ook andere creatieve organisaties huizen, zoals Jebber, DUIC en Mediaklapper.

Wij zoeken
Een gemotiveerde HBO of WO student(e) communicatie óf een andere relevante studierichting. Iemand met een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en op zoek naar een leuk bedrijf om zijn of haar talenten verder te ontwikkelen.

Wij bieden
Een stage van minimaal 3 maanden met:

• een werkvloer waarop zowel aan communicatie, marketing, PR en media wordt gewerkt;
  • betrokken en ervaren begeleiding;
  • ruimte tot creatieve ontplooiing;
  • een informele werksfeer;
  • een stagevergoeding.

Enthousiast? Stuur een korte motivatie met CV naar Charlotte van Zutphen (Charlotte@ddk.nl) , of neem telefonisch contact met ons op via 030 - 2630 631.