Amsterdam, 16 maart 2011 | Gepubliceerd op: 16 maart 2011
Kroon-Oil heeft in samenwerking met ARN Recycling Services (ARN RS) het Milieu Zorgplan ontwikkeld. Dit samenwerkingsverband tussen Kroon-Oil en ARN RS staat garant voor kennis en expertise op het gebied van afvalstromen en een milieuverantwoorde en efficiënte verwerking van afval. Vandaag lanceert Kroon-Oil het Milieu Zorgplan.

Milieu Zorgplan voor alle soorten afvalstoffen

De mobiliteitsbranche kampt dagelijks met enorme hoeveelheden afval en strenge milieuvoorschriften. Iedere afvalstroom vraagt om specifieke opslag, transport en verwerking. Goed afvalbeheer zorgt voor een minimale belasting van het milieu en is daarnaast kosteneffectief. ARN RS organiseert de inzameling en verwerking van afvalstromen voor Kroon-Oil klanten. Bedrijven die kiezen voor het Kroon-Oil Milieu Zorgplan kunnen erop vertrouwen dat ze voldoen aan de wettelijke eisen rond het afvoeren van afval en weten zeker dat alle door ARN RS ingezamelde afvalstoffen duurzaam worden verwerkt.

Financieel aantrekkelijk

Het Milieu Zorgplan neemt Kroon-Oil klanten de gehele organisatie rondom afvalstromen uit handen. Kroon-Oil biedt haar klanten hiermee de mogelijkheid gemakkelijker en financieel aantrekkelijker zaken te doen. Met het plan wil Kroon-Oil met haar klanten bijdragen aan een duurzame samenleving. Afgewerkte olie heeft tegenwoordig een positieve waarde en daarnaast profiteren klanten van gunstige tarieven op overige afvalstromen. Op de website www.milieuzorgplan.com is alle informatie over het Milieu Zorgplan te vinden.

----------------------------------------

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie:

ARN, Janet Kes tel. 020 – 30 10 922 / 06 – 270 73 578, of per e-mail: janet.kes@arn.nl