De Lier, 2 mei 2017 | Gepubliceerd op: 2 mei 2017
Schadebedrijven Huisman en Van der Schans fuseren tot A.A.S. Westland Autoschade, leveren totaalaanbod in duurzame vestiging in De Lier http://pr.co/p/0039wr
Op 1 april jl. zijn Huisman Autoschade in Maasdijk en Autoherstel Van der Schans in De Lier gefuseerd tot een nieuw, duurzaam, one stop shop schadeherstelbedrijf: A.A.S. Westland Autoschade. “Ons DNA is nagenoeg gelijk en dat maakt het eenvoudig om onze kracht en kennis te bundelen”, zeggen ondernemers Dirk van der Schans van het gelijknamige schadebedrijf en Monique van den Bos van Huisman Autoschade. “Samen gaan wij een bedrijf neerzetten dat klaar is voor de toekomst.” Het nieuwe bedrijf is ondergebracht in het pand van Van der Schans in De Lier, dat eerst grondig wordt verbouwd en fors wordt uitgebreid tot ruim 3.000m2 .

Kansen
“A.A.S. Westland Autoschade is een schoolvoorbeeld van het benutten van kansen in de regio, zoals geformuleerd in onze Visie A.A.S. 2020”, zegt Nicole Spenkelink, algemeen directeur A.A.S. “Onze leden kunnen zelf hun verzorgingsgebied invullen, afgestemd op het marktpotentieel van dat gebied. En we moedigen ze aan op zoek te gaan naar kansen die een optimaal perspectief bieden voor continuïteit op lange termijn. Het staat hen vrij om een nieuw initiatief te ontplooien of een samenwerking aan te gaan. Wij zijn zeer verheugd met de invulling die Van der Schans en Van den Bos hieraan geven”, aldus Spenkelink. “A.A.S. Westland Autoschade is een sterke speler in deze regio.”

One stop shop
Het pand in De Lier wordt flink uitgebreid en verbouwd om straks voor alle schadevraagstukken een passende oplossing te bieden. Naast herstel aan personenauto’s, bestelauto’s, trucks, caravans, campers en scooters biedt A.A.S. Westland Autoschade ook ruitherstel, onderhoud en bandenservice. Verder heeft het bedrijf ‘Merk Erkend Schadeherstel’ in huis voor Opel, Peugeot en Toyota.

Van der Schans: “Bij A.A.S. Westland Autoschade kunnen we alle klanten optimaal bedienen. We creëren een aparte gedeelte met Dagherstel (het cosmetische schadelabel van A.A.S.), ruitherstel en onderhoud. Onze spuitcabine van 16 meter biedt ruimte voor herstelwerk aan trucks en voor industrieel spuitwerk. Verder kunnen we klanten passend vervangend vervoer bieden met ons geheel nieuw leenautopark. Kortom, we hebben alle ingrediënten in huis om uit te groeien naar een supersterk merk in onze regio”, aldus van der Schans.

Keuze voor A.A.S.
“De keuze voor A.A.S. is een zeer bewuste”, zegt Van der Schans. “A.A.S. past het beste bij onze missie en visie. We richten ons vooral op de gestuurde schadestroom en het herstel van cosmetische schade. A.A.S. biedt ons daarbij de beste tools. Bovendien zijn zij flexibel, oplossingsgericht en kijken eerst naar de ondernemer zelf. Deze aspecten zijn voor ons belangrijk om in deze snelle veranderende markt op topniveau mee te blijven doen.”

1e gasneutraal schadebedrijf van Nederland
Met de twee biomassaketels, die het pand en de spuitcabines verwarmen, is A.A.S. Westland Autoschade ook het eerste gasneutrale schadebedrijf van Nederland. Een biomassaketel verbrandt, in tegenstelling tot gas- of olie-gestookte ketels, biomassa zoals pellets of houtsnippers en is daardoor duurzamer en milieuvriendelijker.

Over A.A.S. Westland Autoschade
A.A.S. Westland Autoschade is ontstaan uit een fusie van Autoschade van der Schans en Autoschade Huisman (voorheen in Maasdijk). Op de huidige locatie van Van der Schans op De Hondert Margen 9 in De Lier wordt de laatste hand gelegd aan het vernieuwde en uitgebreide pand. Hier kan iedereen terecht met schade aan personenauto’s, bestelauto’s, trucks, caravans, campers en scooters, ruitherstel en cosmetische schades. A.A.S. Westland Autoschade biedt verder APK-keuringen, onderhoud en bandenservice: alles onder één dak.

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijke coöperatie met servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten. Alle bij A.A.S. aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor zeer tevreden klanten en het hoogste kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

Ons DNA is nagenoeg gelijk en dat maakt het eenvoudig om onze kracht en kennis te bundelen.

— Dirk van der Schans & Monique van den Bos, ondernemers
Samen gaan wij een bedrijf neerzetten dat klaar is voor de toekomst.

— Dirk van der Schans & Monique van den Bos, ondernemers
A.A.S. Westland Autoschade is een schoolvoorbeeld van het benutten van kansen in de regio, zoals geformuleerd in onze Visie A.A.S. 2020.

— Nicole Spenkelink, algemeen directeur A.A.S
A.A.S. Westland Autoschade is een sterke speler in deze regio.

— Nicole Spenkelink, algemeen directeur A.A.S
De keuze voor A.A.S. is een zeer bewuste.

— Dirk van der Schans, ondernemer