Utrecht, 26 oktober 2016 | Gepubliceerd op: 26 oktober 2016
Rabobank Utrecht zet Utrecht vol ‘ontmoetingsbankjes’ tijdens de Week van de Ontmoeting #WVDO16 http://pr.co/p/002ywj
In de week van 30 oktober tot en met 6 november vinden in regio Utrecht allerlei verrassende ontmoetingen plaats in het kader van de ‘Week van de Ontmoeting’. Rabobank Utrecht geeft hiermee gehoor aan het landelijke initiatief van Rabobank Nederland om al haar sponsorrelaties iets terug te laten doen voor de stad waarin zij actief zijn. Diverse partijen zoals TivoliVredenburg, Museum Speelklok, Kasteel de Haar, UniversiteitsMuseum Utrecht en MHC Fletiomare organiseren activiteiten voor inwoners van regio Utrecht en specifiek voor Rabobank Klanten.

“Het is de ambitie van Rabobank Utrecht om als financiële dienstverlener onze klanten en hun lokale omgeving te versterken. Samen met onze partners willen we bijdragen aan een samenleving waarin mensen elkaar ontmoeten, zich kunnen ontwikkelen en waarin zij elkaar helpen als dat nodig is", aldus Michel Geluk, afdeling Marketing & Communicatie van Rabobank Utrecht. “In de Week van de Ontmoeting kunnen bijvoorbeeld studenten samen met senioren gaan dineren, nodigen hockeyclubs de buurtbewoners uit en organiseren zij clinics en worden kinderen uitgedaagd via de wetenschap en in musea."

Ontmoetingsbankjes
Bij alle partners van de Week van de Ontmoeting staan in de week zogeheten ‘ontmoetingsbankjes’. Een bankje om even te gaan zitten en om nieuwe mensen, een verre vriend of een bekende Utrechter te ontmoeten. Op dinsdag 1 november wordt hiervoor het startsein gegeven tijdens de finale van het StimuleringsfondsXL in TivoliVredenburg. Op de bankjes in TivoliVredenburg nemen bekende en minder bekende Utrechters plaats die gegarandeerd voor verrassende ontmoetingen zullen zorgen.

Week van de Ontmoeting
Tijdens de Week van de Ontmoeting zullen er diverse bankjes staan bij de aangesloten partijen. Hier vinden de ontmoetingen plaats, maar er worden ook activiteiten georganiseerd. Diner als student bijvoorbeeld op maandag 31 oktober of woensdag 2 november met bewoners van Gasthuis Bartholomeus of breng gedurende de week een bezoek aan Museum Speelklok met 25% kassakorting en een tweede kopje koffie of thee gratis. Of volg op zondag 6 november een professionele hockey clinic bij MHC Fletiomare of MHC Nieuwegein van voormalig internationaal topspeelster en huidig bondscoach van het Nederlandse zaalhockeyteam Marieke Dijkstra.

Het is de ambitie van Rabobank Utrecht om als financiële dienstverlener onze klanten en hun lokale omgeving te versterken. Samen met onze partners willen we bijdragen aan een samenleving waarin mensen elkaar ontmoeten, zich kunnen ontwikkelen en waarin zij elkaar helpen als dat nodig is.

— Michel Geluk, afdeling Marketing & Communicatie van Rabobank Utrecht

— Michel Geluk, afdeling Marketing & Communicatie van Rabobank Utrecht