Breda, 4 oktober 2016 | Gepubliceerd op: 4 oktober 2016
Zaterdag 8 okt Open Dag bij A.A.S. in Dordrecht, Den Haag & Den Bosch, met demonstraties en workshops in samenwerking met #VeiligVerkeer http://pr.co/p/002xvb
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) organiseert zaterdag 8 oktober a.s. een Open Dag op drie locaties: A.A.S. Dubbeldam Schade in Dordrecht, de Dames van Hurkmans in Den Bosch en de ‘flagship store’ van de coöperatie: A.A.S. Schadeherstel Forepark in Den Haag. In samenwerking met partner Veilig Verkeer Nederland (VVN) wordt invulling gegeven aan het thema ‘veiligheid’ met kantel- en rijsimulatoren en vrij toegankelijke workshops. Ook zijn er BOB-teams van VVN aanwezig. Nicole Spenkelink, directeur A.A.S.: “Onderdeel van ons MVO-beleid is dat we voorlichting geven om schade te voorkomen, hoe raar dat ook klinkt voor een schadeherstelketen.” Tijdens de Open Dag kan het grote publiek kennis maken met het nieuwe consumentenlabel voor cosmetische schade: A.A.S. Dagherstel.

A.A.S. Dagherstel is enkele weken geleden officieel geïntroduceerd. Spenkelink: “Uiteraard zijn er regionale en landelijke campagnes gepland om heel Nederland kennis te laten maken met A.A.S. Dagherstel. Maar we starten aanstaande zaterdag op drie plaatsen in Nederland: met een kennismakingsaanbod en demonstraties van hetgeen we allemaal kunnen bieden. Eigenlijk wordt dit de echte doop van het label”, aldus Spenkelink. “We zijn heel benieuwd naar de reacties van de consument. Cosmetisch herstel is tenslotte volgens ons eigen onderzoek nog redelijk onbekend bij het grote publiek. Ook dat kunnen we nu ervaren.”

A.A.S. Dagherstel
A.A.S. Dagherstel biedt autobezitters een ‘menukaart’, met uitgebreide beschrijvingen van de soorten beschadigingen en hoe die hersteld worden. Bij elk ‘gerecht’ is er een aanbieding of iets extra’s, zoals een tweede krasje herstellen voor de helft van de prijs of een waardebon met korting. Alles wordt uitgelegd zonder vaktermen en alle prijzen en hersteltijden zijn direct vooraf duidelijk. Die duidelijkheid en transparantie maken A.A.S. Dagherstel onderscheidend.

Informatie Open Dag
Iedereen is op zaterdag 8 oktober tussen 10.00u en 16.00u welkom bij:

• A.A.S. Dubbeldam Schade (Cornelis Lelystraat 11, 3316 ET Dordrecht),
  • De Dames van Hurkmans (Afrikalaan 1A, 5232 BD ’s-Hertogenbosch) en
  • A.A.S. Schadeherstel Forepark (Weser 8, 2491 DE Den Haag)

Er zijn hapjes, drankjes, demonstraties, workshops en activiteiten voor kinderen. Ook is het mogelijk om tegen een gereduceerd tarief een deukje te laten herstellen. Meer informatie is te lezen op de website www.aas-dagherstel.nl.

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijke coöperatie met ruim tachtig servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. Dit jaar bestaat A.A.S. 10 jaar. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”.

Alle bij A.A.S. aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor het hoogste klanttevredenheidscijfer en kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

— Nicole Spenkelink, directeur A.A.S.

— Nicole Spenkelink, directeur A.A.S.