Achterveld, 9 september 2016 | Gepubliceerd op: 9 september 2016
Geld lenen levert geld op tijdens #ATH2016, financiering met een rente van – 0,85%  http://pr.co/p/002wot
Naast spaarrekeningen die geld kosten, zijn er nu ook leningen die geld opleveren: in samenwerking met AGCO Finance introduceert Mechan Groep vandaag op de ATH 2016 een financial lease met een rente van – 0,85%. Dat betekent concreet dat klanten niet het volledige bedrag dat zij geleend hebben, terug hoeven te betalen. Het bijzondere aanbod geldt alleen in combinatie met de aanschaf van een Fendt tractor uit voorraad, in de maand september.

“Fendt staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie”, zegt Merijn Aldewereld, directeur Fendt. ”Dat geldt ook voor deze financiering. En hiermee wordt de aanschaf van een Fendt trekker nu aantrekkelijker dan ooit.” In Nederland worden veel trekkers gefinancierd via een zakelijke financiering of financial lease. Bij deze financieringsvorm ligt het economisch eigendom van de tractor gedurende de gehele leaseperiode bij de ondernemer. Daardoor kan die onder andere profiteren van btw-aftrek en van fiscale voordelen, zoals investerings- en renteaftrek. AGCO Finance verzorgt al jaren de financiële dienstverlening voor klanten van Mechan Groep.

Over Fendt
Fendt is wereldwijd bekend om de grensverleggende technologie en superieure, productie verhogende techniek in de agrarische sector. De innovaties van Fendt vormen de basis voor de uitzonderlijke efficiëntie van haar producten. Met Fendt profiteren gebruikers niet alleen van meer rendement, maar ook van meer comfort en veiligheid. Fendt wordt voor het grootste deel van de Nederlandse markt geïmporteerd door Mechan Groep – een toonaangevende distributeur van de AGCO merken Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Challenger en Fella.

Meer informatie over de Fendt actiefinanciering
Actievoorwaarden
Deze Fendt actiefinanciering met - 0,85% rente geldt alleen

• - voor voorraad tractoren van Fendt (Van Mechan Groep of aangesloten dealer);
  • - voor offertes, uitgebracht in de periode van 7.9.2016 t/m 30.9.2016;
  • - voor orders, die vóór 30.9.2016 zijn aangemeld;
  • - voor financiering over een looptijd van 60 maanden;
  • - bij een aanbetaling van minimaal 25% van de netto aankooprijs (excl. btw) van de Fendt tractor;
  • - onder voorbehoud van elke wijziging of aanpassing op ieder moment.

Rekenvoorbeeld
Stel: U kiest een Fendt tractor met een netto aankoopprijs van € 100.000,- excl. btw. U doet een aanbetaling van 25%. Het resterende aanschafbedrag (€ 75.000,- excl. btw) financiert u met deze speciale Fendt actiefinanciering, met een looptijd van 60 maanden. Gedurende 5 jaar betaalt u elke maand het termijnbedrag van € 1.224,-. Na afloop heeft u in totaal slechts € 73.440,- terugbetaald.

Kijk ook op: www.fendtnl.nl/actie

Fendt staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie.

— Merijn Aldewereld, directeur Fendt

— Merijn Aldewereld, directeur Fendt