Deventer, 18 augustus 2016 | Gepubliceerd op: 18 augustus 2016
Syntus zoekt vrijwilligers voor buurtbus, dorpen in provincie Utrecht worden daarmee nog beter bereikbaar #Syntus #vrijwilliger http://pr.co/p/002vp3
Syntus gaat de bereikbaarheid van dorpen in de provincie Utrecht vergroten door de inzet van buurtbussen. De buurtbussen gaan rijden op enkele rustige busverbindingen, tussen kernen waar geen openbaar vervoer is of vanaf kernen zonder voorzieningen voor openbaar vervoer, naar kernen die deze voorzieningen wel hebben. Om deze buurtbussen optimaal te kunnen inzetten in de dienstregeling, is Syntus voor diverse buurtbusprojecten op zoek naar vrijwilligers, die als chauffeur aan de slag willen. Syntus verzorgt vanaf 11 december 2016 het openbaar busvervoer in de provincie Utrecht.

“We zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, die betrokken zijn bij hun eigen regio en graag een bijdrage leveren aan de bereikbaarheid”, zegt Yvonne van Wilpe, HR-manager bij Syntus. “Ideale kandidaten hebben in ieder geval rijbewijs B, rijden graag, houden van contact met mensen en vinden het leuk om service te bieden. Zij moeten zich met en voor elkaar in willen zetten.” Syntus heeft al veel ervaring met buurtbusprojecten in haar andere vervoergebieden.

Het vervoer wordt uitgevoerd met 8-persoons busjes. De buurtbus rijdt met ingang van 11 december 2016 in principe van maandag tot en met vrijdag ieder uur van 09.00 tot 17.45 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Geïnteresseerd?
Stuur zo spoedig mogelijk een motivatiebrief inclusief CV naar Syntus BV, afdeling HRM, t.a.v. Yvonne van Wilpe, Postbus 297, 7400 AG in Deventer. Mailen kan ook naar hrm@syntus.nl.

We zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, die betrokken zijn bij hun eigen regio en graag een bijdrage leveren aan de bereikbaarheid.

— Yvonne van Wilpe, HR-manager bij Syntus

— Yvonne van Wilpe, HR-manager bij Syntus