Breda, 21 juli 2016 | Gepubliceerd op: 21 juli 2016
A.A.S. viert 10-jarig bestaan met jubileumprogramma met hoofdrol voor MVO platform AAS Goed doen, doet goed! #aasautoschade http://pr.co/p/002ucp
Op 6 december 2016 is het exact 10 jaar geleden dat de oprichtingsakte werd getekend en A.A.S. Schadeherstel het levenslicht zag. Nicole Spenkelink, algemeen directeur A.A.S.: “Deze mijlpaal willen we uiteraard niet zomaar voorbij laten gaan. We zijn trots op hetgeen we samen met de leden en opdrachtgevers hebben opgebouwd in 10 jaar tijd. Met een speciaal jubileumjaar vol verschillende evenementen bedanken we al onze relaties, want zonder hen hadden we niet gestaan waar we nu staan. Centraal in het jubileumjaar staat ons MVO platform wat vandaag live gaat onder het motto Goed doen, doet goed!. Op dit platform laten we tal van kleine en grote bijdragen zien van onze leden in hun omgeving waarmee het verschil wordt gemaakt, hoe klein ook. Deze maatschappelijke betrokkenheid kenmerkt onze leden en in dit speciale jaar geven wij hun graag het podium.”, aldus Spenkelink.

Ondernemer voorop
Initiatiefnemers van Allround Automotive Solutions, kortgezegd A.A.S., wilden tien jaar geleden graag een onafhankelijk netwerk opzetten waarbij de ondernemer voorop staat. Dat deze formule werkt, is inmiddels wel bewezen: vandaag de dag telt A.A.S. meer dan 80 aangesloten schadeherstelbedrijven. Spenkelink: “De kracht van samenwerken in combinatie met zelfstandig opereren, staat binnen onze coöperatie vanaf de oprichting centraal”. Dit benadrukt ook de voorzitter vanaf het eerste uur: Arnold Hagen, eigenaar van Autoschade Hagen in Apeldoorn. Hagen: “De leden zijn zeer betrokken bij de coöperatie. In projectgroepen, werkgroepen, bestuur en regiomeetings wordt inbreng gevraagd en gekregen. Mede daardoor en het unieke DNA van onze leden is de coöperatieve gedachte verankerd en daar zijn we trots op. De coöperatie is en blijft natuurlijk van de ondernemers zelf.”, aldus de voorzitter.

Platform ‘Goed doen, doet goed!’
Tijdens het 10-jarig bestaan wil A.A.S. extra stilstaan bij alle mooie, maatschappelijk betrokken initiatieven die de aangesloten herstellers regionaal of landelijk oppakken. Op het platform ‘Goed doen, doet goed!’ worden al deze initiatieven verzameld en gebundeld. Spenkelink: “We zien het als onze missie om iets goeds te doen voor elkaar en voor anderen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Onze herstellers zijn toegewijde vakmensen die een warm hart toedragen aan verschillende goede doelen, verenigingen en personen. Zij zien hun bijdrage aan de maatschappij als een vanzelfsprekendheid. In dit jubileumjaar willen we alle projecten waar onze herstellers aan meewerken zichtbaar maken omdat we erg trots zijn op wat zij doen voor het milieu en de maatschappij.”, aldus Spenkelink.

Evenementen
In het jubileumjaar heeft A.A.S. naast de lancering van het MVO platform nog meer activiteiten op de planning staan. Begin oktober staan grootse veiligheidsevents gepland en in november gaat A.A.S. een landelijke actie organiseren voor de stichting Lotje & Co*. Rondom de oprichtingsdatum 6 december organiseert A.A.S. een heuse feestweek en in diezelfde maand staat een evenement gepland voor de Carclassic top 100 van Traffic Radio in de flagshipstore A.A.S. Forepark in Den Haag. Het jubileumjaar wordt in maart 2017 afgesloten met een grote finale waarin alle A.A.S. leden en relaties in het zonnetje worden gezet om ze te bedanken voor hun inzet met uiteraard een groot feest.

Carclassics Top 100
In samenwerking met Traffic Radio, het radiostation speciaal voor en door automobilisten, gaat A.A.S. iedere werkdag op zoek naar de beste Carclassics voor in de auto. De compleet, door de automobilist, samengestelde lijst vormt de zogenaamde ‘Carclassics Top 100’ en wordt tijdens het evenement in A.A.S. Forepark in december uitgezonden op Traffic Radio. Automobilisten kunnen tot 1 november 2016 hun favoriete plaat voor onderweg aanvragen via info@trafficradio.nl of de Facebook- en Twitterpagina van Traffic Radio. Traffic Radio is overal te beluisteren via internet (www.trafficradio.nl) en onderweg via de gratis TuneIn app voor iPhone en Android.

Over A.A.S.
Allround Automotive Solutions (A.A.S.) is een onafhankelijke coöperatie met circa 84 servicegerichte schadeherstelbedrijven, verspreid over heel Nederland. A.A.S. onderscheidt zich van andere schadeketens door het zelfstandig ondernemerschap in de regio voorop te zetten, met als pay-off: “uw persoonlijke ondernemer in schade”.

Alle bij A.A.S. aangesloten schadeherstelbedrijven hebben de gezamenlijke kernwaarden 100% klantgedreven, 100% ontzorgen, 100% vakmanschap en 100% betrokken. Die kernwaarden vormen de basis voor zeer tevreden klanten en het hoogste kwaliteitsniveau in de Nederlandse schadebranche. Of het nu gaat om schade aan auto, caravan of ruit, altijd kunnen klanten rekenen op persoonlijke service en een optimaal eindresultaat.

Op www.aas-schadeherstel.nl staat het actuele overzicht van deelnemende schadeherstellers.

— Nicole Spenkelink, algemeen directeur A.A.S.
De kracht van samenwerken in combinatie met zelfstandig opereren, staat binnen onze coöperatie vanaf de oprichting centraal.

— Arnold Hagen, eigenaar van Autoschade Hagen in Apeldoorn