Utrecht | Gepubliceerd op: 17 februari 2016
Utrechts reclamebureau DDK (@DDKnl) versterkt zich met Denise Steffers (@de_nise_tweet) #DDK #Projectmanagement http://pr.co/p/002me9
Het Utrechtse reclamebureau DDK heeft zijn team versterkt met Denise Steffers. Zij is aan de slag gegaan als account- & projectmanager. In haar nieuwe functie is Denise direct gestart met bestaande en nieuwe klanten. Ze stapt over van reclame- en internetbureau One Shoe waar ze o.a. werkzaam was op klanten als Valspar Automotive, St. Antonius ziekenhuis en LiveWire. Daarvoor werkte ze zes jaar bij reclamebureau No Panic, waar ze verantwoordelijk was voor de accounts Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Akzo Nobel Functional Chemicals en Jacobs Douwe Egberts. DDK is sinds de oprichting in 2003 gegroeid naar 16 medewerkers en heeft onder andere de gemeente Utrecht, BMW, NRC Media, Syntus, Xpert Clinic en ASVZ als klant.

Utrecht, 12 februari 2016

Versterking team Utrechts reclamebureau DDK
Denise Steffers start als account- & projectmanager

“DDK gaat hard: het aantal klanten groeit en we doen steeds grotere projecten”, zegt Joris Daalhuisen, oprichter en mede-eigenaar DDK. “Klanten weten ons steeds beter te vinden en ook strijden we mee in diverse pitches. We hebben onszelf stevige doelen gesteld voor 2016 en sturen aan op een duurzame groei van ons bureau. Met haar ervaring snapt Denise precies hoe de lijntjes binnen een creatief bureau lopen en dat maakt Denise een zeer welkome aanwinst.”

Denise is al jaren actief in de bureauwereld en heeft ook 3 jaar haar eigen bureau in België gerund. “Er was direct een klik met DDK. Het is een fijne club mensen barstensvol energie, die hard werken om er steeds iets moois van te maken. Het voelde een beetje als thuiskomen en dat is heel prettig“, aldus Denise Steffers.

Over DDK
DDK is een ondernemend bureau van 16 enthousiaste, creatieve medewerkers die dagelijks effectieve en creatieve campagnes ontwikkelen voor klanten in diverse branches. DDK voorziet haar klanten van strategisch communicatieadvies, passende marketingstrategieën, innovatieve designs, een effectieve PR-aanpak en verrassend media-advies.

www.ddk.nl

DDK gaat hard: het aantal klanten groeit en we doen steeds grotere projecten

— Joris Daalhuisen, oprichter en mede-eigenaar DDK

— Joris Daalhuisen, oprichter en mede-eigenaar DDK
Er was direct een klik met DDK. Het is een fijne club mensen barstensvol energie, die hard werken om er steeds iets moois van te maken. Het voelde een beetje als thuiskomen en dat is heel prettig.

— Denise Steffers, project- & accountmanager DDK